Secretariaat

Secretariaat Goumans Bakker
Secretariaat
Contact

Ons secretariaat is vaak het eerste aanspraakpunt wanneer u contact opneemt met ons kantoor. Het bestaat uit twee secretaresses: Mariska (werkzaam op maandag, dinsdag, woensdagochtend en donderdag) en Anke (werkzaam op woensdagmiddag en vrijdag).

Het secretariaat zal bij een eerste contact enkele gegevens over u en uw juridische vraag noteren, zoals de kern van het probleem en uw contactgegevens. Ook zal de secretaresse voor u bekijken welke advocaat uw zaak zou kunnen aannemen. Wanneer dit niet meteen duidelijk is dan zal uw juridische vraag intern worden besproken, waarna er contact met u zal worden opgenomen om met u een afspraak te maken met de advocaat die uw geschil zal beoordelen.

Indien u reeds een voorkeursadvocaat heeft binnen ons kantoor dan zal de secretaresse u doorverwijzen naar deze advocaat.

U kunt bij het secretariaat ook terecht voor het maken van een (telefonische) afspraak met de advocaat.